14. jaanuar 2007

Mõnus õhtupoolik.
Meil on neli (4) pereliiget. Vahepeal me käime Hesburgeris, mcdonaldis või Tiina pizzas. Kõigepealt me valime koha ja siis me tellime toidu. Tavaliselt sööme väljas laupäeviti või pühapäeviti.
Minu isa ja ema on mõlemad kolmkümmend kolm (33), vend aga kuueaastane (6).
Vanaaastaöö me veedame sugulastega. Minu ühel isapoolsel nooremal onutüterel on kolmekümne esimesel (31.) sünnipäev.
Suvel tulevad ema, isa, vanatädi ja tädi maale ja õhtuti räägime
me seitsmekesi (mina, mu vend, ema, isa, vanaema, vanaisa ja vanatädi) pika laua taga päeva sündmustest.
Linnas teeme me perega vahel filmiõhtu ja vaatame mõnda filmi.
Teine kord aga käime uisutamas näiteks Jetis või Harju tänaval olevas liuväljal uisutamas. Seal käime me kolmekesi, kuna mu isal on põlv haige.
Mina lähen vennaga varem magama, ema-isa vaatavad telekat.